100 frågor

BAKGRUND:

01. Fullständigt namn? Rebecca Pettersen
02. Exakt ålder? 19 år
03. Vart bor du? i ett fint litet sagohus i Bengtsfors
04. Bor tillsammans med? Andree Thorn
05. Husdjur? Vill ha en katt ! Annars lite myror
06. Färg på ditt hus? Svart för tillfället
07. När är du född? 29 oktober 1991
08. Klass? jobbar
09. Vilket år tog du studenten? 2010
10. Något jobb? Världensbästa, som frisör
11. När gick du upp i morse? halv nio
12. När ska du sova? hur vet jag ?
13. Duschat idag? neeej
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Ägg, och fil med kanel, som varje annan morgon
17. Dagens klädsel? söt,blommig t-shirt och byxor
18. Dagens smink? Lite puder och mascara typ
19. Dagens sötnos? Hum, har nog ingen idag :/
20. Dagens roligaste? Varje gång jag tar upp laptopen ser jag en bild på mr Oizo, den gula nallen, hahaha

SOCIALT:

21. Har du många vänner? ohja, helt fantastiska vänner! kunde aldrig hittat bättre än vad jag har gjort nu .
22. Hur många har du kysst? eeeh, har nog inte räknat
23. Vem kramade du senast? Andree
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Ja
25. Hur gamal är din pojkvän/flickvän? 22
27. Har du pojk-/flickvän? ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min bror Atle
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ja det gör vi:) ha det så himla kul nu på resan <3 puss puss gumman ... från Linda eriksson

FAVORIT:

31. Film? alpha dog, kan se den 100 gånger om
32. Låt? måste faktiskt säga satisfaction av Benni benassi, kan aldrig bli dålig
33. Mat? svärmors mat
34. Dryck? Cola light !
35. Färg? Mörklila e himla fint!
37. Stad? Karlstad
38. Land? Borde ju vara thailand, fast jag inte har varit där
39. Ämne i skolan? idrott
40. Strul? vadå strul?


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Tänker på massor hela tiden, kan inte välja
42. Personen du kysste? andree
43. Gången du spydde? Jaa, på fyllan nån gång?
44. Gången du grät? ett par dagar sedan
45. Pizzan du åt? venedig
46. Gången du var i Göteborg? ett par helger sen, när vi var på Robert Gustavsson
47. Gången du var i Stockholm? oj, ska ju dit imorgon!
48. Gången du var full? i lördags
49. Gången du var hög? haha, har nog aldrig provat
50. Personen som såg dig gråta? ett par brudar

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? ?
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Både och
54. Tvspel eller datorspel? datorspel!
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Film eller bio? Film
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? Facebook
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Tittar inte på skreep !
60. Har du svart hår eller blondt? Blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad !!!!!
63. Göteborg eller Stockholm? karlstad
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? haha dö ? Nej tack, väntar med det

ANTAL:

70. Personer du älskar? Mina vänner, min sambo, familj . Ja många!
71. Personer du hatar? finns nog nån här och var!
72. Pojk-/flickvänner du haft? vet inte !
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 4 tror ja, var någon löjlig hångeltävling nångång haha
74. Glassar du ätit på en dag? 2 tror ja
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen ...
76. Gånger du haft minnesluckor? Ehh, några!
77. Gånger du varit hög? - men har ju redan svarat!
78. Personer du saknar just nu? Mina vänner tror jag
79. Gånger ditt hjärta brustit? haha , alldeles för många !! onödiga gånger också ..

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Andree !!
81. Ska du träffa imorgon? Atle och susanne !! =) och Mange smith faktiskt !
82. Sjöng du senast för? jag sjunger aldrig
83. Hade du senast en msn-konversation med? msn? oj, ingen aning, var för länge sen!
84. Spelade du tvspel med senast?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? min pojkvän
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Hehe, har ju nån person så, men kan ju inte skriva det
87. Förtjänar att dö?
88. Är söt? Veronicas katt
89. Vill du sova bredvid inatt? Andree

VAD:

90. Gör dig glad? En stressig fredag på jobbet, sen vidare med träning, träffa vänner och mys!
91. Gör dig ledsen? när jag inte blir nöjd med en kund typ haha
92. Vill du helst göra nu? Shoppa
93. Önskar du att du slapp göra? vet ej
94. Vill du ha nu?  Sol
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en tatuering 
96. Längtar du till? imorgon:)
97. Tycker du om dina betyg? väldigt bra!
98. Ångrar du i ditt liv? Nej, inte något
99. Är det bästa som hänt dig? Att träffa den rätta kärleken, tagit rätt beslut om mitt ykre osv, ja massor antar jag
100. Hur mycket är klockan? 11.20






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0