UPPDATERA; FRISÖR

Kanske skulle ge lite tips inom mitt yrke med ! Åh, istället för att bar skriva om mig själv! Var ju inte det som var meningen med denna bloggen .. men lite kul att berätta vad man gör också, är ju lite som en dagbok, skönt att skriva av sig faktiskt! ..... =)


Men jag ska berätta för er kära vänner .....

HOT! Upsatta luggen - att sätta upp luggen framtill i pannan i vår. Stor boll med andra ord!
HOT! Crepptången - Våffeltång, crepptång, volymtång, ja you name it! Men det är inte hela håret som ska creppas, bara visa delar, tjohejvilt ska det se ut!
HOT! Luggvolym - likt 90-talet. Tänk dig, dra fingrarna bak genom luggen, en uppfönad lugg med sidbena!

Altså, HOT i vår är Lugg! Lugg i alla stilar, extremt mycket raka,tjocka, markerade luggar bland annat ..


NOT! Klet, - Yeeey nu bev jag glad! Äntligen är stockholmsslicket UTE! haha har alltid varit ute för mig men .. Lagom är bäst!
NOT! Platt hår - Det är volym som gäller i vår ! volym åt alla håll :) Inga slickade sidbenor inte ..
NOT ! - Sidecuts (??) Den stora trenden börjar svalna. Vi vill se mera raka linjer och asymetriska frisyrer! (Men till alla er där ute med sidecuts, det är fortfarande snyggt! och en sidecut kan vara så mycket mer än en sidecut) Ta inte åt er allt, jag kommer fortsätta göra sidecuts iallafall :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0