Torsdag 3 mars

Har haft lite fullt upp så har tyvärr inte hunnit uppdatera så mycket ! men nu ni .....
Idag slutar jag kl 6 .. Sen ska jag kolla på en grej, sen ska jag till peters underbara gym ! Sedan ska jag hem till Sara, Marcus och Elsa, och snoosa lite extra med Elsa <3 <3 <3  Bra dag !

Imorgon ska jag jobba, sen är jag, Lovisa och Fillipa bjudna hem till Veronica på middag och vi ska pimpla vin ! MUMS ! Det behövs faktiskt tycker jag ..

På lördag är det Elsas dop, så får ta det försiktigt med vinet eftersom jag ska vara hos sara.v kl 9.00 ... Jag ska sminka och fixa hennes hår :D Har fortfarande inte kommit på frisyr , men har väll alltid någon bild i huvet, hon kommer bli så fin ..Frågan är vad jag ska göra med mitt hår då ? 
Efter dopet ska jag hem och arbeta :/ Men det går faktiskt bra att greja i huset nu eftersom det snart är klart , så det blir lördagskvällen väl ...

Söndag är det jobb på huset .....





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0