Tigi visning

igår var jag och mina kollegor på TIGI visning i karlstad! Tyckte det var väldigt lärorikt, visst fanns det vissa saker som inte var såå bra, men alltid lika roligt att ha nya klippningar på lager i huvet ! :) Det var en gör snygg frisyr som en av frisörerna gjorde, så satt jag och tänkte hela tiden , vem skulle jag kunna göra denna frisyren på? vem vem vem?! så vänder sig Emma mot mig och säger, Rebecca, kan du klippa mig så? JAAA ! hahah ... Så emma kommer till mig nästa vecka och då släpper jag loss saxen :D Åh vad glad jag blir när jag får göra sånt .. Älskar att lära mig nya saker också, extra kul när man får prova göra det direkt med!! Längtar tills hon kommer till mig :) Så ja det var en bra kväll igår . Ny kurs nästa vecka redan, fast då är det i Gbg för Tendenz :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0