Onsdag, vardagslyx!

Vaknade av SNÖ .... yaak ... men upp på bena ändå .. åkte och hämtade upp Amanda, vi drog till katja för lite mys :) Där va Linda, Sara, Elsa och Liv såklart <3 Liv och Elsa va så gosiga igår! åh vilka små söta troll dem är ! :) Liv var jätte kramsjuk, det är så gott ...kl 2 drog jag iväg till jobbet .. kul som vanligt=)

När jag kom hem hade andree ansträngt sig riktigt mycket! För jag var lite ledsen för att han missade alla hjärtansdag, (och kvinnodagen) haha, så han hade tänt massa levande ljus i hela huset, lagat potatisgratäng och riktigt mumsig fläskfile som han hade gjort en egen marinad till och grejer!  Efter maten tog han med mig upp till sovrummet och där stod ett flaska med champagne och choklad, och en liten fin ask som var inpackad !
och i den lilla asken låg ett par jätte fina silverörhängen! Vilken vardagslyx! Tack Andree, Jag älskar dig så mycket <3 vilken underbar onsdag ... Vänner, Kärlek, Barn, Kollegor, Jobb, Kunder & Lycka



Caroline

åh vad mysigt hörredu :) Det är du värd <3

2011-03-10 | 12:09:55 | http://ckonradsson.blogg.se/
Rebecca

Tack söta! <3

2011-03-10 | 12:20:11 |
Katja

men åh va gosigt <3

2011-03-10 | 14:54:42 | http://katjawallin.blogg.se/
Linda

Vilken sötis han är då :)

2011-03-10 | 14:55:19 | http://javligtenkelt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0