im back

Nu är jag tillbaka ! min kund sitter med färg så då får jag en stund ledig :) jaa , idag jobabr jag nog till en halv nio kanske ? ... det är bra att jobba. .. men ingen träning .. jag får så ångest !! men får tränga bort det .. nu är jag här, punkt slut, hoppas bara jag får någon god mat när jag kommer hem .. om du läser det här andree !! ?? :D

jaa, ett kort var det , på mitt löshår! Som lovisa fixade på mig, tog väl två och en halv timma tror jag! Satte även på henne.. bra att man får lite egentid nångång, vi är ju trots allt kundernas förebilder :) så nu är vi fina och kan inspirera med vårat löshår haha =)







Ehhm .. vad mer har jag på hjärtat tro? ... har haft en super helg .. fredag var en super dag på jobbet , massa kunder och vänner, gillart! :) fredagsmys sen ... på lördag grejade vi i huset och på kvällen så firade vi världens sötaste Amanda som fyllde 20 år .. tack alla goa för en trevlig kväll .. Söndag var det uppe med tuppen och åka till IKEA , hittade massor !!! så nu är det super fint hemma :) För övrigt sitter jär och längtar tills onsdag stockholm !

Så nu tog tiden slut för mig igen ... puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0