GOLDWELL

Ååååå blir så trött på mig själv .... Nu har jag åter igen hyllan full med massa produkter ! Och undrar hur jag ska få sållt allt ... Varför kan jag inte bara säga nej, det räcker, ibland ?  Och allt låter ju som himla bra när de ska sälja ..Som tur är det det riktigt bra produkter iaf, det säger jag inte bara, det är sant .. annars skulle jag ju aldrig ta in dem! Hoppas dom bara säljer lika bra som förra gången då allt tog slut på 2 veckor :)  Men Ja ja .. Nu står det i hyllan iaf, och jag fortsätter med 50 :- rabatt på alla produkter, för att jag är super snäll ...

ungefär så här ser min kampanj ut.. Välkommen! :) fast jag är lite grinig idag ...







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0