Fredag, Lördag, Söndag

I helgen har jag gjort massor ! I Fredags jobbade jag som vanligt. hade massa fredagsmys med mina väninnor .. Sara, Elsa, Linda, Katja och amanda var här! =) Sara & Katja fixade ögenbryn, och amanda med ! Linda klippte vi och blekte :) Hon blev så gör snygg !Finns inte nått hon inte passar i den kvinnan :) 




I lördags var det upp med tuppen! gjorde i ordning andrees present, han fyllde ju år i söndags, hela 22 år! ja iallafall ... kl 10.00 på svärmor & svärfar och hämtade upp oss, vi skulle till Göteborg och titta på Robert Gustavsson .. en hel dag i gbg! under dagen blev det shopping, mest åt Andree, för det var han som fyllde år .. Efter det gick vi till en resturang som Gunilla hade bokat, resturang söder nånting hette den, superfin och super god mat! Sedan gick vi till Gothia Towers, där bodde gunilla Och Leift, jag och Andree sov hos Alex& Freddan ... På Gothia blev det lite öl och cider och sen utforskade vi Heaven 23! Baren längts upp, jättefint, men synd att det var så dimmigt så vi inte kunde se ner! Efter det gick vi till Rondo elelr vad det heter .. Jag trodde Robert skulle vara roligare faktiskt .. han är roligare på tven! men det var kul ändå =) Sen efter det blev det mer öl på någon sportbar och sedan hem till alex &Freddan för att sova! En Super bra helg! På söndag var vi hemma vid ett ... då åkte jag ner till salongen för att klippa lite, Min bror, hans fru och deras barn kom! Jätte mysigt att träffa dom, och Maja och Jenny tyckte det var väldigt roligt att vara på en frisörsalong tror jag :) När jag åkte hem kom mamma och pappa för att fira Andree. lite tårta där och så .. sen fortsatte andree att lägga golv och jag pysslade runt i huset :) Sen vidare på nästa kalas och andrees försäldrar . God maat och morotstårta! Och alla han mor&farföräldrar .. efter det åkte vi hem och då kom Occe så tittade vi på SOLSIDAN så klart .. värdens roligaste program! :D haha och En bra rulle efter det ... och förresten måste skriva vad andree fick i födelsedagspresent! han fick en kryssning stockholm - finland .. Det blir jag, andree , min bror och hans tjej susanne som åker. den 30 mars, d uppträder även mange smith på båten! Hur kul ? :D

Caroline

Weei vad kul hörredu ! :)

2011-03-14 | 13:32:03 | http://ckonradsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0