Fredag, Halv 8 hos mig, hos veronica !

I Fredags var det jobb som vanligt, en super bra dag :)
På kvällen var jag och mina arbetskollegor, Lovisa och Filippa hembjudna till Veronica på mat :)
Och jesus vad hon hade lagat mat ! Hon hade gjort 3-rätters ! Superduktig <3
Förrätt blev det räkor + grönsaker och tstatziki .
Huvudrätt var det potatisgratäng + marinerad fläskfile och ''hemmagjord'' bearniesås.
Efterrätt, världens goaste ! Herregud, har aldrig ätit nått godare ! Var något recept från Halv 8 hos mig iaf, konserverad mjölk, grädde, digestivekex .. vet inte vad det hette, men måste prova laga det någon gång ..
Jaa, inte visste jag att Veronica var en mästerkock, men det va hon. Hon hade gjort det så mysigt .. Hade en superkväll, tack <3   Och efter att jag såg hennes katt, då måste jag ha en sådan ! Jag ska allt övertala Andree. För det var världens finaste katt ....






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0