29 mars!

Herregud, tänk att det snart är APRIL!? hur fort går inte tiden .. nu är det vår ! som vi har väntat ...

Sitter med en kopp kaffe på stationsklippet:) sista dagen innan jag tar lite ledigt för att åka på kryssing, så idag är det altså fredag för mig .. inte helt fel nej .

idag ska jag hinna med träningen iaf, slutar inte lika sent idag, och sedan ska jag packa och städa huset och sånna saker,kul .. nej men sånt måste göras!

Har sovit lite dåligt inatt, hade lite ont i huvet efter min hårförlängning :( men jag vet ju att det bara är första natten det är lite besvärligt så det går bra ändå, har precis klippt ihop det lite, med mitt eget hår altså, så det ska se mer naturligt ut, så här får ni ett till kort, såg ju inte så mycket på det förra !






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0