Vår fräscht ! och välkommen filippa :)

Idag har jag och Lovisa(och walter)varit nere på ''stan'' och handlat lite nya saker för att göra salongen vårfräsch:)  Där mötte vi på Veronica med så gick vi och handlade en välkomstblomma till Filippa som började igår ! :D





Vi tänkte även göra om Väntrummet nu, tapetsera lite köpa ny soffa m.m. Ska bli kul ! Alltid kul att göra om :) Så nu får ni kära kunder snart ett nytt väntrum, förhoppningsvis, så fort vi tar tag i det :) 

























Och nu är vi verkligen sugna på att åka till London på frisörmässan där! Den är ju så bra !! Har aldrig varit där själv men hört att den är bäst, det är nog så med :) men hittar inte datum som den är på ! Får kolla vidare på det .. vi behöver trots allt nya ideer och ny inspiration nu när det är nytt år :D





Och det verkar som det blir sensation white i vår :D :D :D Har fått med mig ett härligt gäng brudar nu, men väntar lite till med att boka om det är fler som ska med, vet bara att det kommer bli GRYMT ! Älskar att ha något att se fram emot ....

Ikväll ska jag(Andree) nog bara laga min +##¤%# BIL !! Avgassystemet gick rätt av på mitten igår! så när jag skulle parkera får jag såklart punka, igen ..... spyr på denna bilen faktiskt! Så fick jag skatten och bil försäkringen samtidigt som ska betalas, när jag inte ens kan köra med den. men tyvärr måste jag ha en bil för mitt jobb. Känner inte för att gå till billingen varje dag haha ..
Kanske klämmer in ett träningspass ikväll med, hade varit skönt :) 

Dags att ta tag i bokföringen nu kanske! Hej !






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0