spa helg!

I helgen har jag och andree varit på spa i strömstad, riktigt lyxigt hotell! quality resort tror jag det hette. Mycket mycket god mat, man fick mat jämt och alltid goda efterrätter:) så man var aldrig hungrig! spa området var riktit härligt, det var massa olika saker man kunde göra, bastu, ångbastu, technolarium?, hot tub, badtunna, bubbelpool, pool ja you name it massa mer ! :) Och så sov vi på sviten längst upp i hotellet med en underbar utsikt och en underbar man<3  Sånt borde man verkligen göra oftare ! om man hade haft råd ;)





ikväll ska jag träffa Linda och Amanda, vi ska nog ut och gå och sedan sola =)<3

Och igår kom jag på att jag SKA på sensation white i olso i år! Jag tänkte dra ihop ett gäng så om ni är sugna på att hänga med är det bara att höra av sig, 16 april :D   Jag måste måste måste dit! insåg att livet är för kort för att gnälla ... vill man något så gör man något. Mitt nyårs löfte är nog att sluta fega och Leva livet, hitta på saker!
Väntar på att Lovisa ska komma till jobbet nu så jag kan övertala henne att följa med ! :D 




Dags att jobba! Adioos

Frida

Kul!!:-)

2011-01-17 | 12:46:15 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0