Söndag = Trött !

Det blev en låång natt .. Lyckades sova i 3 timmar ... En jobbig söndag, men BRA för att jag och min kära man blev vänner tillslut...

Söndagen spenderades på övervåningen, Jag Andree, Freddan och Leif höll på för fullt! Jag kanske inte var till så stor hjälp, men jag var där iaf, och gjorde något vettigt :) Då kanns allt lite bättre på en söndag om man gör lite vettiga saker .. På eftermiddagen åkte vi hem till Gunilla och åt världens goaste mat som vanligt, finns absolut inget bättre, hon är världsbäst! <3  Och blåbärspaj! Tror Alex hade gjort den? Var för trött för att uppfatta saker ..
Och sen var det efterlängtade SOLSIDAN ! Så jäkla bra ! :) Små nöjen i livet är bra :) 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0