nytt år, nytt tänkande?

Nej, idag känns inte en bra dag på ett nytt år . Inte alls .. 
Kanske var för att jag sov så fruktansvärt dåligt? Antingen spökar det hemma, eller så knakar det så ini granskogens mycket i väggen vid sängen, så efter alla mina hjärtklappningar och min höga puls, Livrädd!, somnade jag halv 4 imorse. Vill inte att väggen vill bråka med mig inatt!  Inga små knak inte, det bankar verkligen!  Varför ska man vara så lättskrämd, det är ju ingen som kommer och tar mig direkt, det vet jag ju ..

Eller så är det för att jag sitter och har ren ångest inför gesällen ... Ska ha 8-10 modeller, om någon är frivillig kan den gärna säga till.  Undrar när jag ska ta tag i det? Hela tiden har jag sagt jag börjar direkt efter nyår, men här sitter jag, och VILL INTE, inte just nu iallafall ..

Ja det är mycket annat jag skulle vilja åma mig för .. Men det kommer man ju inget vart med! Så jag kanske skulle ta tag i att göra något possitivt ..  Hm, nytt år, nya erbjudanden kanske? (Salongen)  Har ni några tips om erbjudanden ni tycker vi ska här på stationsklippet säg gärna till, är öppen för alla förslag :)

Sådär, nu fick jag ut något possitivt av dagen, mitt jobb. Är jag faktiskt j-vligt nöjd med !


Men ibland känns det som livet passerar en och man inte är med i det längre .. svårt att förklara..   Pussochhej för idag!








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0