Nyårsafton !

Vaknade tidigt ... Så gick vi upp och började greja på övervåningen .. Vi måste ju få på taket innan snön kommer. så kom Bullen och hälsade på och fick en klippning med.. sedan åkte jag till Ed för att klippa mina söta brorsdöttrar, dom är nog dom finaste som finns :) 

 

Sedan åkte jag till ärtemark för ätt äta Min svärmors goa goa mat ! Och så blev det en liten klippningn för svärfar med =)   

Nyårs middagen blev hos Bullen och Alex, så kom charlie, Frida jag och Andree. vi lagade fläskfile, potatisgratäng, bullens special sås och Pannacotta, så klassiskt haha . Det var hur trevligt som hellst, gott sällskap, god mat och roliga spel .. kl 11 kom vi på att vi ville på fest, så vi åkte till ärtemark, mycket folk var det!

12 slaget gick alla ut och det var raketer överallt ! Sedan hände det en till grej .....Det var så att Charlie hade gömt en ask med två ringar i fickan ;) Så det blev en FÖRLOVNING mellan mina kära vänner charlie bergström och Frida karlsson, världens största grattis till er, önskar er allt gott <3



Frida och Charlie :)



Gör oss i ordning ;) Min Biffiga pojkvän ! haha






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0