Körv kväll!

Hemma efter jobb ! Väntar på att Lovisa och valter ska komma och hjälpa mig att städa innan brudarna kommer ... Vet inte om valter är till så stor hjälp men? :)  Ikväll är det korv och spel kväll hemma i min lya :)

Amanda lotvo

Evelina S

Alex

Linda

och Lovisa kommer ! Ska bli kuuul =) Ska äntligen få spela med andra ord igen ! spelade det jämt i julas så skoj !

 

 

 

 

Och måste bara visa hur snygg Danne blev igår, med sina lockar ! Tycker han ska permenanta sig så det blir ännu mer lockar ! Fast då får han spara ut lite ...

 

 

 

 

Älskar min man så sjuuukt mycket!

Kolla in Bissen Carro skaffa mig! haha Like it ;D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0