KÄÄR !!!!

Jag är störtkär i mina nya skor! Har aldrig varit så lycklig över ett par skor förut ... åh dom är mina nya älsklingar ! Så underbara .. hahaha va töntig jag låter, men det är så! I'm in love! Väntar bara på helgen så jag kan använda dom :D :D :D






Nu för övrigt sitter jag och väntar på Frida .. Hon kommer och hämtar mig alldeles alldeles snart :) Så ska vi äta frulle på Kickis, så gott! sen drar vi till salongen och fixar hennes ögonbryn, sen blir det JOBB för mig, fullsmäckat för mig idag och det är såå kul :D Hemma efter 21.00 och då antar jag att det står en pizza här hemma och väntar på mig, längtar redan efter den pizzan ....


Förresten, så tror jag min Januari depression har gått över! Det är ju trots allt snart Februari! Och jag längtar så jag dööör tills vårat hur blir klart!!!! Så här ser det ut nu :)







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0