Idag fyller stationsklippet 16 år !

Grattis till oss ! Eller mest Veronica såklart, Vi andra har inte hunnit varit här så länge än :)  Och som ni kanske har sett får man önska sig en present ! Vi drar 3 vinnare, ni får önska vad som hellst från behandlingar till produkter, vem som är den lyckliga får ni veta på onsdag :D




Och på tal om inget har jag(andree) äntligen hittat dröm fåtöljerna till nya övervåningen! sååg dem igår och insåg att vi måste ha dom ! Så jag hade en snäll mamma som åkte iväg och hämtade dom åt oss, sålänge får dom stå i garaget tills det blir klart , vill flytta upp nu nu nu !!  Det var som jag och Lovisa pratade om, det känns som ALLT löser sig när man får ett problem ur världen, men då kommer ju nästa såklart? Men iallafall så känns det som allt kommer bli så bra när vi får större hus:D haha





Just för tillfället är jag at work, väntar på att Cia ska komma, hon kanske har med sig mjölk nämligen, så jag kan dricka kaffe ! Har inte fått något kaffe idag katastrof!!


Idag hittade jag min första gesäll modell, Linda eriksson !!!Denna snyggingen nedan.. Dags att sätta igång, så jag söker frvilliga modeller till mitt slutprov :) ni får alla behandlingar jag gör på er gratis såklart. hör gärna av er om frågor också, gesällen är inte förräns maj, men är ju dags att börja träna träna träna ....








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0