Helgens bravader !!

I lördags hade vi överraskings kalas för Cia som fyllde 24år ! =) 
Lovisa och Besnik hade grejat för fullt, massa ballonger, smörgåstårta, tårta, go musik och ett härligt gäng!:)  Det var verkligen jätte lyckat och tror Cia blev riktigt glad också :) Vi gjorde lite smått med lekar lite halvseriöst kanske, en lek som jag tyckte var riktigt rolig iaf var Stackars lilla katt, skratta så jag höll på att dö !

Tiden rann iväg så fort! Så sen kom besnik och hämta oss borta på bois, han hade hyrt en minibuss:)  Vi knödde in oss, och som ni vet är alltid vägen dit roligast ;) Så var det en stund iaf! När vi kom till åmål kändes det som vi hade kört i flera timmar!! Så började få lite smått panik redan då ... och klockan var mycket och vi skulle missa bandet i karlstad, och vi skulle inte komma in och bla bla bla.. tänkte massor! haha ... Kände även att Alex brevid började få samma panik .. Inte bra haha .. så vi började fråga runt, är det någon som vill till åmål istället? Och alla blev lite osäkra och så ... men vi körde vidare, och paniken fortsatte .. Sen kändes det lite som alla blev lite sura och så. och då fick jag ännu mer panik, ville ju att alla skulle vara vänner! kändes inte alls bra .. ibland kan jag känna mig väldigt hotad, eller vad man ska man säga? Att man börjar känna att alla säger emot en och är sur på en! Är en känsla jag kan få ibland bara, fast det inte behöver vara så .. Och då fick jag riktigt jävla ångest panik!  Så jag och Alex hoppade av, I grums nånstand, Nära rasta iallafall så vi kunde värma oss ..
Men därför kära vänner hoppade jag av bussen ...

Då var problemet, hur kommer vi hem från Grums?! Ringde lite runt .. Men snälla snälla Oscar Svantesson kom och hämtade oss! Tack tusen gånger, och tack Andree för att du alltid ställer upp<3  Bråket på hemvägen som blev behöver vi inte prata om dock ...

Men trots allt, hade jag en skit rolig kväll ! En underbar förfest =) Men nu känner jag att jag inte vill ut på ett tag ..
  

caroline

Men lilla söta du ! Hur go är du då ! <3

Det blev lite kaos där på vägen upp men det är ju inte okej att du kände så :( uch ! Inte alls bra. Men ingen var ju arg/sur på dig i alla fall :D

LOVE LOVE

2011-01-31 | 11:19:22 | http://ckonradsson.blogg.se/
Katja

Stackare, ber om ursäkt om jag var med och fick dig att känna så. Absolut inget illa menat, pusspuss <3

2011-01-31 | 12:57:49 | http://katjawallin.blogg.se/
Anonym

åh söta ni är <3 <3 <3 tycker om er !

2011-01-31 | 14:18:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0