God morgon!

Idag börjar jag lite senare .. kl 2, så fick mig lite sovmorgon... vilket jag aldrig har annars?...Jo men insåg att det inte alls är skönt med sovmorgon för nu vet jag inte vad jag ska göra! Jag blir så rastlös ... Jag kanske ska gå en promenad och sedan sola? Det hade vart skönt faktiskt, ja det gör jag nog ...

Hade dessa hemska mardrömmar inatt igen... gick över en natt sedan kom de tillbaks igen! uuh .. Vaknar varje morgon och mår allmänt dåligt bara ... please make it go away

Idag har jag jätte mycket att göra på jobbet! Det är kul, Bror och hans tjej och Danne kommer äver och fixar till sig, det ska bli kul att hälsa på dem :)


Bror och Susanne


Goda minnen



 

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0