BRUNETT !!!!!

Jaa, då var det gjort! efter mina långa 19 år har jag blivit BRUNETT! Det känns nog bra tror jag .. väldigt ovant såklart!  Jag ska lägga upp lite kort ikväll, kan inte nu när jag är på jobbet :)  Snart ska jag fixa Lovisas hår, honREDHEAD !! :D Haha januari är en deprissionsmånad och man behöver förändringar, är väl så ? Tror min kollega kommer bli hur snygg som hellst, ska även lägga upp bilder på henne :) Och Cia, hon blev LILA, och det blev gööörsnyggt !!





FÖRE BILD


EFTER BILD













Och grattis till Alexandra Thorn(min svägerska?) som fyller år idag !! <3
Och grattis Lovisa till din nya lya i Långed av alla vackra ställen ;)







Alexandra

Du passa verkligen som brunett snygging! TACK för presenten:)

2011-01-11 | 17:42:33 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0