Så Förbannad !!

Min Iphone har kommit !! Ska jag åkte och skulle hämta den på Konsum i Ed idag ... Eftersom den var tvungen att stå på pappas namn fick jag ta med pappas legitimation ..  Men det funkade inte ! Jag var tvungen att ha hans underskrift också .. Så jag körde hem igen och hämtade hans underskrift ... Kom dit .. Neeej då var han tvungen att hämta paketet ! Hur än jag fösklarade att det var MIN mobil i paketet så gick det inte ! Pappa ligger och sover som en griis för han har jobbat natt ... Så nu sitter jag här, AS FÖRBANNAD och väntar på att min far kan vakna någon gång så vi kan hämta mobiljäveln. Och jag har inte all tid världen för jag har ett jobb jag ska till med !! Ååååå Idiot konsum !!!!!!   

Tur att Tilda ligger och myser med mig iaf ...


Hittade en bild, var jag såå röd och mörk !? Nu är jag iaf på väg att bli ljuase :) Wihooo






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0