Lördag ....

Sitter hemma och kollar på American Pie ... Äter chips ... och plötsligt BAM så fick jag så rå ångest !!

Det dansar runt världens snyggaste vältränade brudar i typ varje scen !! Här jag ligger jag som ett fetto och äter chips! Fyfan tur man inte har sådan ångest varje dag .. bara när man ser sånna filmer .. Tänk om man vore så snygg som dom? Dom har iförsig kämpat för det kanske, inte legat på soffan bara !!! ååh blir så knäckt, ni tjejer förstår nog hur ja menar ...Varför vill man ha allt man inte har? :/



Allt är så roligt i den filmen, eller dom har så kul ! Är det så i verkligeheten eller har dom bara sådana fester på film? ...


Nu säger jag Godnatt snart och lägger mig och surar ...Pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0