KALAS KUL :)

I helgen är det en sakn som gäller, Kalas ! 3 kalas ska jag på :) Kommer bli superkul helg ...
Ikväll är det Cilla som har 40-års kalas .. Hon och Amanda kommer till salongen sen och ska göra sig fina, får se om jag hinner göra mig fin med, har sista kunden kl 5 och sen ska jag göra mig i ording och sen åka till Bengtsfors och hämta dricka, och kalaset böejar 6 !! kommer inte alls bli stressigt ....



 Så fina blev dom =)

Och imorgon ska vi fira underbara söta goa Liv som har fyllt 1 år ! Jesuuus va tiden går fort .. Och dit kommer alla goa brudar, Yummie med tårta och mys :) <3



Och på kvällen ska jag till min hometown Ed ! Amanda Ekberg och Lena Svensson har 20 och 25-års kalas, det ska firas på gamla real, men först ska jag till Frida på en drink eller två :)  Underbar helg !!

Ses och hörs på måndag när jag e nykter ! ..... Lät inte alls som en alkis? Hmmm.. Nej men är faktiskt inte så ofta ute så jag kan skriva så. PUSSS





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0