hur gott att jogga på morgonkvisten?

Aaahhh är helt DÖD !! Svettas som en gris !!.... Men skönt var det att vara ute och springa i detta underbara väder :) Nu är min dag gjord kan jag säga ...Lite väl isigt var det väl men jag höll mig på bena ..


Osminkad, nyjoggad, svettig och morgontrött, då ser jag ut såhär!! .....uuuh

Nu ska jag försöka jogga i 2 veckor för att få ont i knät igen haha ... Nej men nu har jag haft ont i knät i 2 hela år ! Och efter många läkarbesök har jag äntligen fått en magnetröntgen.. Men tror ni jag har ont i knät nu? NEJ !!! Så typiskt, och jag vet om jag avbokar det kommer jag få ont i knät igen .. så nu ska jag försöka slita ut det ordentligt så vi kan laga det ..


Räkningar räkningar räkningar ...... uuh skriver om annat....


MIO!! I eftermiddag ska jag och Andree till Åmål och kolla på soffor! Så kul! men inte det lättaste, har lite konstiga mått på soffan eftersom vi kommer ha så lite tvrum ... Så igår byggde vi en helt egen soffa som var PERFEKT. Och vi tänkte den tar vi :D  Men så kom vi till priset .. 33000!???!!!  ah vi skiter nog i den, får nog köpa en som finns ...


Och förresten ville jag bara säga att jag var såå glad igår för Jag och lovisa sålde en hejdundras många produkter från vårat nya märke Goldwell igår!! :D  Är nämligen så att alla som handlar får 50 kr rabatt och herre vad det gick åt =) 


Puss och kram !



cia

Duktig du är som joggar på morronen! :)

2011-02-02 | 17:31:28 | http://ciajanssons.blogg.se/
Katja

Haha va mosig och söt om kinderna! <3

2011-02-02 | 18:26:44 | http://katjawallin.blogg.se/
Lovisa

Jag sålde ännu mer idag =D Hahaha det är typ slut på 4 produkter!!!!!

2011-02-02 | 23:12:14 | http://loveisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0