Helgen !

Har jag jobbat och grejat för fullt !! Så himla roligt att huset börjar närma sig KLART nu ! :) Då känner man verkligen hur värt det är att jobba ! Vi räknar typ en 5-6 veckor .. Wiho :D  Så det är väl vad jag och Andree gör för tiden, varje dag, jämt, vi jobbar på huset, om någon undrar varför vi skulle vara dryga och tråkiga ... det ska bli skönt när det är klart så vi kan bli människor igen :)

Har även hunnit med kalas! Min systerson jacob fyllde 1 år redan ! Och alla mina syskonbarn var med, jag tycker om dem sååå mycket <3 Och Jenny och Maja ville bli klippt så då fixade vi det med, så roligt när dom kommer och frågar själva, att man inte behöver tvinga dem hehe :)


Lite kort från kalajset i lördags :)

 

 

på söndag kom syster & systerson( William ) till mig på salongen, mammor behöver ju lite tid att bli ompysslade med :)

 

 

Och nu efter en lång dag på jöbbet ska jag laga nytto bröd! Med massa havregryn tydligen :)

Och laga mat till gubbarna som står där uppa och spikrar och hamrar ...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0