Hej hopp ! Lill lördag ...

Idag börjar jag ju sent! Så har faktiskt hunnit med lite nu på morgonkvisten ... jag har städat på övervåningen, verkligen städat, det blev så fint tycker jag :) Ovh varmt var det! Nu har vi fått värme där uppe så snart kan man väl öppna ner till trappen :) Så här ser det ut för tillfället ... Vårat vitlaserade tak blev supersnyggt!

 

 

Nu ska jag alldeles snart laga mat till Andree som kommer hem på lunch<3

Sedan ska jag gå en promenad ut i det fina vädret och till banken en sväng för att casha in pengar !

Och sen blir det jobb såklart, och idag har jag ännu ett löshår på schemat !!  =) =) =)


Me sometime ..-




Rebecka

Kul att se att det går så bra för dig!

Hus och jobb:)



Hoppas du har det bra Rebecca!



Kram

2011-03-02 | 21:49:17 | http://beckamor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0