HAPPY !!

Jag satt och läste Carolines blogg, och jag måste säga att jag blev lite tårögd .. Över att hon skriver om hur stolt hon är över sina vänner ... Så himla osjälviskt bara .. Att man vågar hylla sina vänner på det sättet, nej jag är mållös, hon är fantastisk den människan... Att ett enkelt litet inlägg kan förändra en hel dag, en hel vecka och längre till och med ... så här skrev hon ... fler borde verkligen vara som du .. och ditt sätt att tänka gillar jag !


Igår lämande jag in min ansökan om semester till sommaren, hoppas hoppas jag får de veckorna som jag vill ha ! + en lapp om att ta tjänstledigt i ett år. F.r.o.m 1 september. Då ska jag gå en nagelutbildning det har jag bestämt mig för nu. Sen ska jag plugga upp mina betyg och gå någon rolig fotoutbildning och sen ska jag bara göra saker jag tycker är kul (om pengarna räcker, annars får jag skaffa mig ett halv kul jobb och bara gilla läget)Jag känner mig så himla glad och sprallig nu för tiden och jag bryr mig inte ett dugg om små saker längre, saker som kunde irritera mig som attans innan betyder inte ett piss längre, som t.ex. söndags ångest för att man ska till jobbet, den är borta ! (fast det är lika svårt att komma upp ur sängen, men det kommer det nog alltid att vara :P) Känner mig inte sressad över vad jag hinner och inte hinner, man får ta det som det kommer. Tänkt vilka fina vänner jag har också, hur skulle det gå om jag inte hade dom? Herre herre, osjälviska och hjälsamma små sockertoppar. Jag är också glad över hur duktiga mina vänner är, Leli som pluggar upp sina betyg och vill komma in på högskolan , så duktig tjej! Amanda som har flyttat till Trollhättan och provar vingarna där ett litet tag, Alexandra som pluggar till frisör och gör något som hon tycker är kul. Katja som har varit så himla duktig på att vara ensamstående, en stor guldstjärna till dig! Sara som fixar med hus och tar hand om sin lilla skrutt. Amanda Gren som har flyttat till Långed och jobbar  på för fullt och pillar och fixar med hemmet. Lina som flyttat ut på ”landet” i världens finaste hus med världens gulligaste familj och lever gott! . Erika som också flyttat till hus och har skaffat familj. Rebecca som har sakffat eget och är du himla duktig + att hon renoverar hemma. Evelina som tog körkort och kämpar på med sista året på gymnasiet.  Jag är stolt över er, ni är duktiga! Bengtsfors blommar för fullt !





Och så är det en till sak jag är super duper suuuper glad över !! Men det tänker jag inte avslöja förräns det är mer bestämt :) Det handlar om min fantastiska älskade bästa Jobb iallafall !!
Och det är big plans :D :D :D 

Puss på er . Älskar er mina vänner <3


Katja

<3

2011-02-24 | 21:00:19 | http://katjawallin.blogg.se/
Linda Eriksson

Åååå!! :) Vill veta nu nu nu!

2011-02-24 | 23:44:14 | http://javligtenkelt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0