Det behövdes bara shoppa !

Äntligen ! Nu är jag glad .. det behövdes bara handla lite för att en ska bli glad och må bra :)
Det blev en ny mobiltelefon idag, Iphone 4 ... Andree kommer bli så sur! heheheh ... han(och jag) stör oss otroligt mycket på folk som inte kan göra något annat än att titta på den jäkla mobilen! Men har lovat att inte hänga upp hela mitt liv på en mobil, ska inte bli en NÖRD !!! men jag behövde faktiskt en ny mobil ändå, min funkar inte så bra längre så det så ... Nu är det bara att vänta !! :D  Vill hitta en snyggt skal nu då :)






Och jag är inte allls avundsjuk på Brorsan och susanne som är i Thailand :( :( :( :( :(
Nästa vinter har jag och andree bestämt att det är våran tur! När vi är klara med huset och allt!! Och har lite mera pengar kanske :) Ska försöka få med oss lite folk med!









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0