jag & tilda

 

 

Heej ! Har percis kommit hem från en liten joggingtur med Tilda! I början fick jag släpa henne efter mig, stackare, så korta ben!! haha ... men när vi började närma oss hemma jäklar va hon kuta på då ! ja hon e så duktig så .. hon har det allt bra.. en riktig liten lyx hund, alla älskar henne och ska gosa med henne, så mycket uppmärksamhet ... och precis i detta jag skriver så börjar hon jucka på mig !!! hahahah ååh äckel hund trodde inte det om henne .. och hon slutar inte .. hon e ju en valp fortfarande väll? hahah ....

 

Aja var även en sväng inom Caroline på våran tur, sen kom Amnada och Evelina  .. mycket trevligt att umgås & tjata lite <3 Carro fixade till ett kort som vi på salongen ska ha. inte så jätte roligt, men det duger i krig!! Så det ska in till dalsänningen imorn bitti.. jaja alltid något som ska göras.. Ser fram emot ett morgonpass på gymmet imorgon med, men Linda? tror jag .. ska skriva och fråga nu ...

 

Haft det supert på salongen hittils i veckan! Stortrivs när det e fullt upp :) Och längtar så ini tills vi öppnar nya salongen i oktober!! :D

 

Nu kom andree hem så det får bli allt för idag. Nu ska vi laga mat och kramas <3

 

 

 

och jag gjorde fina blomrabatter i helgas förresten. Andree hjälpa också till, fint va? =) och hanna var en ängel som hjälpte till med tilda hela helgen !

 

 

 

Min fina <3

 

Jag och Tilda efter springtur

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0