bal & student ! Elmia

I helgen var Jag och Veronica + hennes elver i jönköping på frisörmässa ! och måste säga att jag blev lite besviken, hela mässan har tydligen inriktat sig på att sälja sälja sälja, vi vill ha inspiration, mer visningar ! men fick ju såklart med oss massa saker med hem också, ååh jag fick tag på superfina hårprydnader! men vill ha mera ! Köpte jätte fina blommor som Sara ska få ha i håret på Gesällen:D ...
men hade gärna sett mer visningar, som grazette .. dom va bra! fick massa ideer :) har tagit massor av kort, men får lägga in dem sen, när ja har tid .   Och by the way, så fick jag lite ögonkontakt med bobby ... haha inte för att nån bryr sig kanske, inte ens jag! men va tvungen att säga det, han ser ut som en liten brun anka ..

idaaag, ska jag träna ! gött gött gött .. Jag älskar att träna . Sedan ska jag till bästaste Caroline! Vi ska göra stora stora affisher för marknadsföring såklart! Så kul när man har samma tänk och är lika ivriga, då är marknadsföring roligt !! =) berättar längre ner om vad ... Sedan ska vi gå ut på promenad! så gott. Det ser jag fram emot idag, massa tjat och prat med carro <3   





Ja bara så ni vet, så kommer vi här på stationsklippet att ha en väldans massa bra rabatt inför Student & Bal ( även Skolavslutning)  så det gäller ALLA skolelever =)

blandannat
249 :- för klipp för killar!
499:- klipp + sling/färg för killar!

699:- klipp+ sling/färg för tjejor!
baluppsättning från 1000 :-
Naglar för endast 350 :- SJUKT BILLIGT för er som vill ha naglarna fixade, bara öppningserbjudande så skynda skynda!
Och lösögonfransar för 499:-



Nej vi är inte dåliga vi ! Bara för alla kunders skull är vi så snälla :)









Caroline

woop woop din söta tjej ! Vad detta kommer att bli kuul :D

2011-04-11 | 12:16:07 | http://ckonradsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0