Sista människan på jorden som skulle ''blogga''

Och här sitter jag ! Sitter och försöker förstå mig på hur man gör en snygg sida, men fattar inte ett skvatt än så länge, lär mig med tiden hoppas jag :)

Kändes lite kul nu tycker jag, framför allt kommer jag skriva massor inom FRISÖR! mitt fantastiska yrke:) Kommer helt säkert dyka upp massor av bra saker och ideer !

Kan passa på att berätta lite om min dag idag när jag ändå sitter här och har kommit in i det ;)

Kl ringde 8.00 - skulle på läkarbesök idag, uh gillar inte sånt, för man ska alltid hamna hos nån gubbe som man inte förstår sig på, och ja det gjorde jag. Danska blev det idag, tur jag är norrbagge då var det lite lättare att förstå=) Skulle undersöka mitt knä iallfall, som jag har haft pina med i hela 2 år nu, det är dags att fixa det ... han babbla något om vidare remiss iaf..



Börjar jobbet 15.00 idag - Hans åke från schwarzkopf kommer till mig då, han kommer helt säkert med massa bra erbjudanden till mig, och er ;) Har redan köpt in julklappar, 299 tror jag det var per julklapp .. hårprodukter såklart;)

tror jag har en fullt upp dag idag, det känns underbart, och gör en så jäkla glad faktiskt :D Idag slutar jag 21.00 , så lär bli bingen direkt jag kommer hem ..

Det var allt för nu kära vänner:) PUSSS



caroline

Kuuuul att du har skaffat dig en blogg rebex ! Jag kommer läsa varje dag, BOOYAA !

2010-12-15 | 18:28:59 | http://ckonradsson.blogg.se/
Sara

Ja kul ! :D

2010-12-15 | 21:50:17 | http://saravidman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0