GODMORGON FREDAG :)

Wihoo, idag är faktiskt den bästa dagen av alla att jobba på. Allt går så lätt på fredagar bara, såg att bland annat amanda gren kommer till mig idag och gör sig fin :) KUL!

och, på fredagar är det så klart kiosk mat med min underbara kollega Lovisa<3 pommes och hamburgare yummie!

Ikväll blir det nog lugnt skulle jag tro, laddar för trollhättan imorn med bästa frisörbrudarna :) Så blir nog en myspys kväll med Andree och god .


Och måste bara skriva. Caroline Konradsson är grym! Hon är en fantastisk fotograf redan, tror hon kommer bli stor här i lilla Bengtsfors, hon tog detta kort på mig :) Ha en bra helg ! Puss och kram från mig, nu beger jag mig mot stationsklippet

!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0