Hus på G !

Just nu sitter jag i köket och äter frukost, medans det känns som hela huset ska ramla ihop, och det flyger husbitar utanför fönstret ! haha... Nej det är så att vi bygger en övervåning, så nu river de allt som är och bygger på nytt :D Det är Andree och hans farsa Leif som står och grejar för fullt, dom är riktigt duktiga, vi har en ny fasad på huset redan, eller hur skriver man? En ny form på huset iallafall :)  Längtar tills det blir klart, ett EGET sovrum, istället för att ha det i tv-rummet ....

 

Idag är det onsdag, så jag börjar lite senare på jobbet, halv ett tror jag, lyx=) men jobbar dock till nio.. Men då är det alltid bra att passa på att göra lite ärenden på ''stan'' hehe. Har lite dåligt samvete för att jag sitter här och att gubbarna står ute i 21 minus, men ska ge mig iväg och köpa kaffe och bullar till dom, hoppas dom blir glada !

 

 

 

Våran nya utsikt :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0