Bästa frisörbrudar

Tillbringade helgen i trollhättan hos druvis, god mat, massa vin och dans med alla saknade frisörbrudar .. DEt blev lipz, första gången jag var där faktiskt, och riktigt kul tycker jag , måste göras om =) På natten blev jag hämtad av min UNDERBARA Andree som åkte i snöstormen bara för att få mig hem i min säng, så gott!





Nu sitter jag på Jobbet, mycket att göra men tog mig lite lunch, julbord från ica! haha var tvungen eftersom jag ALDRIG har varit på ett riktigt julbord, men det var inte speciellt gott, jansons uuuuh med sill ..... aldrig mer ...
Lovisa har äntligen kommit hit till mig, hon började sent idag .. men så gott när hon är här så man slipepr vara ensam, eftersom Fillipa fick åka hem hon var sjuk :(   
sitter för övrigt att längtar till JUL :D  Massa mys med familj och min kärlek :)


Och för alla som tycker om att platta sitt hår, de flesta tjejer antar jag ... En go kräm från osis, soft'n straight heter den. Använd i fuktigt hår, mycket värmeskydd i den, superbra=) skriv för med info ..  229 kr för denna, så får du med en asbra hårspray på köpet med om man ser det så ;)

Hadet gott så länge mina vänner <3

Anonym

Hej gumman ja vill köpa de:-)kan du lägga undan till torsdag?puss Frida

2010-12-20 | 16:36:23 |
Anonym

hej :D weii ja det gör jag såklart. det finns en del =) saknar dig frida !! <3

2010-12-20 | 19:26:54 |
Anonym

Saknar dig med:-)ja åker till Bengtsfors kl ett på torsdag så kan ha ju hämta dig så kan vi fika?puss

2010-12-20 | 21:30:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0